مراکز فیزیوتراپی در منزل رشت| فیزیوتراپیست خانم و آقا به همراه شماره تماس

برخی از مراجعان بنا به دلایلی قادر به حضور در کلینیک نیستند. بنابراین می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل رشت استفاده کنند. ما در پایین لیستی از مراکز یا کارشناسان هوم ویزیت در رشت را برای شما آورده ایم. اگر به دنبال فیزیوتراپیست خوب در خانه ( توسط خانم یا آقا ) هستید، می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

متخصصان فیزیوتراپی در منزل رشت :

profile-pic
رشت  /  رشت چهار راه پورسینا چله خانه( خیابان حشمت) روبروی مدرسه جلائی ساختمان آدنیس طبقه ۳ فیزیوتراپی کاتوزیان  /  09399445552
انجام کلیه امور فیزیوتراپی به صورت تخصصی توسط فیزیوتراپیست با تجربه بالا انجام انواع درمانهای دستی ت...
profile-pic
رشت  /  رشت، چهار راه گلسار، ساختمان پزشکان دانا  /  09033120051
فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی بابل تجربه بالینی بالا به خصوص در درمان بیماران سکته‌ی مغزی و سابقه...

فیزیوتراپی در منزل رشت

اگر شما یا یکی از اعضای خانوادتان به واسطه بیماری مشکلاتی در حرکت اندامهای بدن یا احساس درد در بدن خود داشته باشید، احتمالا استفاده از خدمات فیزیوتراپی برای شما مفید خواهد بود. فیزیوتراپیست در این زمان بر روی برگشت حرکات اندامهای بدن و یا کاهش درد شما تمرکز می کند.

خدمات فیزیوتراپی را می توانید در بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاهها دریافت کنید. ما لیستی از مراکز فیزیوتراپی رشت را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک به آن دسترسی داشته باشید.

برخی از بیماران ممکن است به دلیل مشکلاتی مانند شدت بیماری و یا بالا بودن سن قادر به حضور در کلینیک نباشند و بیرون رفتن از خانه برایشان سخت باشد. بنابراین این افراد می توانند از طریق فیزیوتراپی در منزل رشت از این خدمات بهره ببرند. فیزیوتراپیست به خانه این بیماران می آید، همان خدماتی که نیاز دارند را به آن ها در منزل ارائه می دهد و به فرد کمک می کند تا به حالت طبیعی برگردد.

چه کسانی به فیزیوتراپی در خانه در رشت نیاز دارند ؟

دلایل زیادی وجود دارد که فردی نیاز به ارجاع یا ارسال فیزیوتراپ در خانه داشته باشد. از شایع ترین دلایل موارد زیر است :

  • حاد بودن شرایط فرد و ناتوانی در بیرون رفتن از خانه
  • محدودیت حرکتی بیمار
  • محدودیت های حمل و نقل عمومی
  • سایر دلایل

یکی از شایع ترین جلسات ویزیت در منزل، فیزیوتراپی در منزل سکته مغزی است. در این زمان برخی نیاز به فیزیوتراپیست خانم و یا فیزیوتراپیست آقا دارند.

[ نوشته پیشنهادی: تاثیر فیزیوتراپی سکته مغزی در منزل ]

قیمت فیزیوتراپی در منزل رشت چقدر است؟

هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل با توجه به شدت مشکل، نوع مشکل، اندام های درگیر، آدرس منزل و … توسط فیزیوتراپیست تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه جلسات با مرکز معتبر توانا تماس بگیرید.

در انتخاب فیزیوتراپی در منزل رشت چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟

برای انتخاب یک فیزیوتراپیست منزل رشت باید چند نکته را رعایت کنید.

1- اطمینان از تخصص فرد مربوطه برای کار در منزل

درمانگر معرفی شده باید فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی باشد. متاسفانه مشاهده شده که برخی از افراد غیر متخصص خود را بعنوان فیزیوتراپیست در منزل رشت معرفی می کنند. برای صحت این موضوع در همان ابتدا از او بخواهید که کارت عضویت در سازمان نظام پزشکی را به شما نشان دهد. متاسفانه مشاهده شده که در برخی از مراکز به جای فیزیوتراپیست، تکنسین یا پرستار را معرفی می کنند که این کار تخلف است.

انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط کارآموز، تکنسین و … نه تنها به درمان بیمار شما کمکی نمی کند حتی ممکن است به دلیل آشنا نبودن فرد با آناتومی بدن، صدمات شدید و جبران ناپذیری به بیمار وارد کند.

2- اطمینان از تجربه و تخصص

فیزیوتراپی در خانه در حیطه شهر رشت می بایست توسط فیزیوتراپیست با تجربه و با علم بروز انجام شود. از طریق لیست فوق می توانید فیزیوتراپیست خانم در منزل رشت یا آقا را انتخاب کنید. همچنین می توانید رزومه او را مشاهده کنید.

ما سعی کردیم در نوشته فوق یک مرکز معتبر برای خدمات فیزیوتراپی در منزل رشت را برای شما معرفی کنیم شما می توانید براحتی با تماس با این مرکز و توضیح درباره اختلال خود متناسب با مشکل از این خدمات استفاده نمایید.

چه اختلالاتی به فیزیوتراپی نیاز دارند؟

در این برگه یک مرکز معتبر برای خدمات فیزیوتراپی در منزل رشت (فیزیوتراپیست خانم و آقا) را برای شما آورده ایم. شما می توانید به راحتی با تماس با این مرکز و توضیح درباره اختلال خود، متناسب با مشکلتان از این خدمات استفاده نمایید.

پاسخ به سوالات رایج شما

فیزیوتراپی در منزل چیست ؟

فیزیوتراپی در منزل زمانی اتفاق می افتد که فیزیوتراپیست به منزل فرد برود و خدمات فیزیوتراپی را در خانه فرد انجام دهد.

فیزیوتراپی در منزل بهتر است یا فیزیوتراپی در مطب ؟

در بسیاری از موارد خدماتی که شما در کلینیک دریافت می کنید را نیز می توانید به همان کیفیت در خانه دریافت کنید. هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل بیشتر است. بنابراین اگر شما در رفت آمد به کلینیک محدودیت یا مشکلی ندارید می توانید این خدمات را در کلینیک دریافت کنید.

هزینه جلسات فیزیوتراپی در منزل رشت چقدر است ؟

هزینه ها متغیر است. به آدرس و شدت بیماری فرد و خدماتی که نیاز دارد بستگی دارد. بهتر است برای استعلام دقیق قیمت با شماره 09927739550 تماس بگیرید.

فیزیوتراپی در منزل توسط چه کسی باید انجام شود؟

به جز فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی که به انها فیزیوتراپیست می گویند، فیزیوتراپی در خانه رشت را کسی نمی تواند انجام بدهد. فیزیوتراپی رشته بسیار حساس و تخصصی است. برای اطمینان از تخصص از او بخواهید که کارت نظام پزشکی خود را به شما نشان بدهد.

فیزیوتراپیست خانم یا فیزیوتراپیست آقا ؟

معمولا تفاوتی ندارد. مگر برخی از بیماران ( اغلب بیماران خانم ) که ممکن است با فیزیوتراپیست آقا راحت نباشند و نیاز به فیزیوتراپیست خانم داشته باشند.

بهترین فیزیوتراپی در منزل رشت کیست ؟

مرکز توانا طرف قرارداد فیزویتراپیست ها زیادی است که همگی دارای تجربه بالا و عضو سازمان نظام پزشکی هستند. ارسال فیزیوتراپیست به منزل براساس تخصص فیزویوتراپیست و هزینه بیمار می باشد. بنابراین با خیال راحت می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

برخی از منابع:

سازمان نظام پزشکی کشور
رشت