با ما در تماس باشید

مجله توانبخشی و مشاوره سلام درمانگر

ما سعی می کنیم در سلام درمانگر، خدماتی که رشته های توانبخشی و مشاوره به مراجعین و بیماران مختلف انجام می دهند را معرفی کنیم. باور ما این است که بسیاری از هم وطنان ما و متاسفانه برخی از جامعه پزشکی از معجزات توانبخشی و مشاوره آگاهی کامل ندارند و این خود مسبب تاخیر در مراجعه و دریافت خدمات می شود. در برخی از موارد تاخیر در مراجعه سبب دائمی شدن مشکل و یا مقاومت به درمان می شود.

مسیر های ارتباطی با ما :

جهت ارتباط با مدیر تولید محتوا و گزارش اشکال محتوایی به این ایمیل لینک ، عنوان محتوا و اشکال محتوایی را بفرستید :
iranslp@yahoo.com

جهت ارتباط با مدیر تبلیغات و تقاضای سفارش. تبلیغات به این ایمیل درخواست بدهید:

adv@salamdarmangar.com

 

راههای تماس با مدیران وب سایت مجله سلام درمانگر

ما در سلام درمانگر دنبال چه هستیم ؟

فضای وب پر شده است مطالب با عناوین علمی ولی محتوای غیر علمی ، فقط کافی است در این اینترنت جستجو کنید درمان دیسک کمر یا درمان لکنت. مطالب زیادی را خواهید دید که متاسفانه نه تنها ارزش علمی ندارند بلکه باعث خطای مراجعان خواهید شد. 

از سال ۱۳۹۲ ما با علم به این مساله و با دو کارمند شروع به تغییر جهت محتواهای توانبخشی و روانشناسی از فضای زرد به فضای علمی کرده ایم. امروز با بیش از ۲۰ هزار بازدید روزانه توانسته به بخشی از خواسته خود برسیم. 

بسیاری از خدمات رشته های توانبخشی و روانشناسی که در گذشته شناخته نشده بودند امروز کاملا شناخته و بخشی آن به دلیل تولید محتوای صحیح سلام درمانگر بوده است. 

ما در سلام درمانگر به دنبال شناساندن خدمات رشته های توانبخشی ( شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، فیزیوتراپی. ، بینایی سنجی ، تغدیه ) و روانشناسی ( مشاوره ، رواشناسی کودک ، روانشناسی موفقیت و خانواده ) به شکل کاملا علمی به جامعه هدف هستیم.