مراکز شنوایی سنجی صادقیه و آریاشهر | سنجش شنوایی کودکان و بزرگسالان

در پایین لیست مراکز شنوایی سنجی صادقیه و آریاشهر و مراکز خدمات ( تعمیر ، فروش و خرید) سمعک در صادقیه تهران را مشاهده می کنید. ادیولوژیست های زیر خدمات شنوایی سنجی نوزادان ، کودکان و بزرگسالان و تجویز سمعک را انجام می دهند که همگی دارای پروانه معتبر از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. اگر به دنبال مطب شنوایی سنجی در محدوده صادقیه و آریا شهر هستید، از لیست زیر استفاده نمایید.

مراکز شنوایی سنجی و سمعک صادقیه :

کلینیک شنوایی و سمعک آوای امید

ادیولوژیست : دکتر زهرا شهیدی پور
آدرس :
فلکه دوم صادقیه، خ کاشانی، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان شماره یک، بلوک 3، واحد 9
تلفن پذیرش :
09194707047
02144974855

profile-pic
تهران  /  بلوار آیت الله کاشانی بین اباذر و مهران. پلاک ۷۱ ساختمان پزشکان پارسا طبقه چهارم واحد ۱۴  /  09120254987
انجام کلیه خدمات شنوایی سنجی و سمعک ارزیابی سرگیجه و تعادل مانور درمانی سرگیجه...
profile-pic
تهران  /  فلکه دوم صادقیه، خ کاشانی، روبروی ایستگاه مهران - نبش گلستان شمالی- ساختکان پزشکان شماره یک - وردی سوم( راه پله آخر) -بالای رادیولوژی- واحد 9 آوای امید  /  09194707047
کلینیک شنوایی آوای امید دارای دو بخش تخصصی بزرگسالان و اطفال می باشد که با دارا بودن کادری مجرب و به...
profile-pic
تهران  /  بالاتر از فلکه دوم صادقیه، خیابان مرودشت، پ9،واحد 5
--

اگر شما ادیولوژیست شاغل در محدوده صادقیه و آریا شهر (تهران) هستید و نام خود را در لیست نمی بینید ، بر روی ثبت مشخصات کلینیک کلیک نمایید.

مراکز شنوایی سنجی صادقیه و آریاشهر

بهترین مرکز شنوایی سنجی در صادقیه و آریاشهر چه مرکزی است ؟

از نظر مجله توانبخشی سلام درمانگر بهترین کلینیک سنجش شنوایی در محدوده صادقیه (تهران) و یا مرکز سمعک در صادقیه ،  مطبی است که  با مدیریت شنوایی شناس اداره شود.  خدمات کامل و تست های کامل را ارائه بدهد. همچنین مراجعان ، از خدمات این مرکز رضایت کافی داشته باشند. سمعک های با کیفیت خوب ، متناسب با شرایط بیمار و همراه با خدمات پس از فروش ارائه دهد.

ما تلاش کردیم بهترین مراکز شنوایی سنجی نوزادان و کودکان در محله صادقیه و آریا شهر و بهترین مطب های خرید سمعک در منطقه صادقیه را در لیست بالا گرد آوریم.

[ مطلب پیشنهادی : شنوایی سنجی کودکان و نوزادان ]

پرکاربردترین تست های سنجش شنوایی نوزادان در صادقیه عبارتند از :

  • تست ABR
  • تست OAE
  • تمپانومتری

درباره صادقیه

صادقیه ( آریاشهر) محلّه‌ ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران، نام این محله آریاشهر بوده‌ است. اکنون شامل محله‌های از جمله صادقیه ، صادقیه شمالی ، ارمکان و بلوار فردوس می باشد. بخشی از منطقه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌ است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد