مرکز مشاوره پیوند فرهیختگان | آدرس و شماره تماس

در شگفتم از کسانی‌که برای خرید خانه و اتومبیل از افراد زیادی مشورت می گیرند، ولی برای حل مشکلات ارتباطی شان با همسر و فرزندان شان و یا … خود را بی نیاز از مشورت می دانند. (سید علی میرفخرایی)

تبریک میگم! شما هم انسان فرهیخته ای هستید که:

  • 1- برای حل مشکل فردی و روابط بین فردی تان به دنبال مشاور و روانشناس می گردید.
    متاسفانه بعضی ها دچار توهم عقل کل هستند و خود را بی نیاز از مشاوره می دانند و مدعی هستند که ” که من خودم ی پا روانشناس هستم” و خیلی ها میان از من مشاوره میگیرن.

  • 2- مراجعین فرهیخته قبل از اینکه به سر و کله هم بزنند و راه دادگاه و پاسگاه را در پیش بگیرند به مشاور مراجعه می کنند و چه بسیارند مراجعینی که مشکل چندانی با هم ندارند اما می خواهند زندگی شان از شرایط فعلی بهتر شود و زندگی رضایتمندانه تری داشته باشند و به مشاور مراجعه می کنند.

و اما مشاور فرهیخته چه کسی است؟

مشاور فرهیخته : فردی است که با وجود داشتن کمالات علمی و اخلاقی همواره بر دانش افزایی و تجربه اندوزی و آراستگی اخلاقی خویشتن مداومت نموده و از اینکه حس و حال دیگران را خوب می کند لذت می برد.

و ما به دنبال پیوند زدن اینگونه فرهیختگان هستیم.

کلینیک مشاوره وخدمات روانشناختی پیوند فرهیختگان بجنورد با کادری مجرب (با بهره گیری از اساتید توانمند دانشگاهی ) در زمینه های مشاوره ازدواج؛ اختلافات زناشویی؛ تربیت فرزند؛ تحصیلی؛ اختلالات رفتاری و شخصیتی و… آماده ارائه خدمات به مراجعان محترم می باشد.

خدمات مرکز مشاوره پیوند فرهیختگان

  1. مشاوره پیش از ازدواج و همسرگزینی
  2. مشاوره خانواده (اختلافات و تعارضات زناشویی، آشفتگی روابط، تربیت فرزند، مشکلات کودکان و نوجوانان و …)
  3. شناسایی و درمان اختلالات رفتاری و شخصیتی( استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس و …)

اساتید توانمند دانشگاهی مرکز:

تصویر
استادسیدعلی میرفخرایی: استاد دانشگاه فرهنگیان – مدرس آموزش خانواده – مدیر شبکه ازدواج و خانواده بهزیستی خراسان شمالی – مشاور مدارس و مدیر مرکز مشاوره پیوند فرهیختگان
تصویر
دکتر زهرا بهادری: استاد دانشگاه دولتی (رشته دانشگاهی : مشاوره خانواده)، زمینه فعالیت: خانواده ( ازدواج، آشفتگی های روابط زناشویی و…)
تصویر
دکتر پروین همت افزا: استاد دانشگاه فرهنگیان، زمینه فعالیت: خانواده، فرزند پروری، تحصیلی
تصویر
استاد فتانه روحانی: استاد دانشگاه فرهنگیان
زمینه فعالیت: اختلالات یادگیری، کودک و نوجوان و…
تصویر
استاد خانم نسیبه نورانی: تخصص و زمینه فعالیت: خانواده و تربیتی
تصویر
دکتر صحرایی: استاد دانشگاه دولتی و مشاور آموزش و پرورش. مدیر مرکز مشاوره کیمیا
زمینه های فعالیت:زوج درمانی. اختلالات رفتاری وشخصیتی و اعتیاد
  • دکتر مینا زمانی: استاددانشگاه علوم پزشکی و مشاور بخش بستری بیماران روانی بیمارستان امام رضا بجنورد. متخصص درمان اختلالات رفتاری وشخصیتی (وسواس.افسردگی.خودکشی .بیش فعالی.توهم وهذیان.پارانوییدواسکیزوفرنی)
  • استاد ابراهیم رحمانی: مدیر دبیرستان تیزهوشان و سرپرست مدارس استعدادهای درخشان خراسان شمالی، رشته دانشگاهی: روانشناسی، زمینه فعالیت: برنامه ریزی درسی وانتخاب رشته کنکور

پشتیبانی تحصیلی :

(مراقبت ورسیدگی به امور درسی دانش آموزان) شامل : برنامه ریزی مطالعه درسی؛ کلاس تقویتی؛ آنالیز آزمون های دانش آموز و رفع اشکالات امتحانی

آدرس و شماره تماس مرکز مشاوره پیوند فرهیختگان :

آدرس : بجنورد.خیابان طالقانی. بین میدان شهید و چهارراه مخابرات (طالقانی27) کوچه جواهری ماه. ساختمان پزشکان امید. طبقه اول. مرکزمشاوره کیمیا(پیوندفرهیختگان سابق)

تلفن پذیرش :
۰۹۱۵۰۷۴۲۴۹۳
۳۲۷۲۰۰۱۶