مراکز گفتار درمانی نجف اباد در زمینه کودکان و بزرگسالان

مراکز گفتار درمانی نجف اباد را برای شما مخاطب گرامی سلام درمانگر در پایین می بینید. نام دکتر آسیب شناسان گفتار و زبان ، اطلاعات مطب و خدمات تخصصی که هر کدام ارائه می دهند در اطلاعات آنها ذکر شده است.

اگر بدنبال گفتاردرمان خوب در نجف آباد هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

مراکز گفتار درمانی نجف آباد

profile-pic
نجف آباد  /  باغ ملی،روبروی کتابفروشی کاویانی،بن بست مهر،ساختمان پزشکان،واحد۳،گفتاردرمانی پارسا
گفتاردرمانی پارسا صبح روزهای یکشنبه و سه شنبه و عصر روزهای شنبه یکشنبه و دوشنبه فعالیت دارد،چنانچه و...
profile-pic
نجف آباد  /  09198958129
--

اگر شما گفتاردرمانگر شاغل در نجف آباد هستید و اسم خود را در لیست بالا نمی بینید در قسمت  ثبت اطلاعات کلینیک ، مشخصات کامل مطب و یا دفتر گفتاردرمانی خود را وارد کنید.

دکتر و متخصص گفتار درمانی نجف آباد

خدمات گفتار درمانی در نجف آباد اصفهان چه هستند ؟

گفتار درمانی نجف آباد توسط متخصص گفتاردرمانگر یا آسیب شناس گفتار و زبان مدیریت می شود. تنها متخصص برای ارزیابی و درمان اختلالات و مشکلات گفتار و زبان در کودکان و بزرگسالان گفتاردرمانگر است.

برخی از شایع ترین مشکلاتی که نیاز به گفتار درمانی در نجف آباد دارند شامل : لکنت زبان ، مشکلات تلفظ حروف ، دیر حرف زدن ، مشکل صدا و حنجره ، مشکلات ناشی از آسیب به مغز و مشکلات بلع ( نوشیدن و بلعیدن سخت غذا )

برخی از والدین متاسفانه تصور می کنند که برای مراجعه گفتار درمانی حتما فرد یا کودک باید مشکل جدی داشته باشد. این درحالی است که بسیاری از مراجعان گفتار درمانی افرادی است که توانایی شناختی و هوشی بالایی دارند.

بهترین دکتر گفتار درمانی نجف آباد چه کلینیکی است ؟

از نظر ما بهترین مرکز گفتار درمانی نجف آباد اصفهان مرکزی است که توسط آسیب شناس گفتار و زبان مدیریت شده باشد و دارای تجهیزات به روز ، تجربه کافی و علم روز داشته باشد. گفتاردرمان خوب در آمل می بایست والدین را از روند جلسات مطلع کند و اجازه حضور آنها را در جلسات بدهد و برنامه کار در خانه برای آنها تنظیم کند.

چهارمین شهر پرجمعیت استان اصفهان است که در مرکز ایران است، این شهر برای شکوفه‌های بادام، قالی دست باف و عسل شهره است، و در بین بزرگان به نام شهر علم و ایثار شناخته شده‌است. نجف‌آباد دارای دو بخش مرکزی و مهردشت و ۶ شهر نجف‌آباد، گلدشت، جوزدان، علویجه، دهق و کهریزسنگمی‌باشد.

منابع :

سازمان نظام پزشکی

انجمن گفتار و زبان آمریکا